.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی:دریا در مازندران همچنان بدون متولی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نابسامانی های موجود در طرحهای دریا اظهار داشت: با گذشت 30 سال از انقلاب، دریای مازندران همچنان بدون متولی است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر مازندران افزود: اجرای طرحهای دریای مازندران و خطه شمال نیازمند عزم ملی بوده و همه مسئولان و دولتمردان ادوار مختلف بر این مهم آگاهی دارند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از نابسامانی های موجود در سواحل به واسطه بی توجهی و عدم اختصاص بودجه مشخص برای طرحهای دریاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اینکه ستاد احیا باید به صورت اساسی و پویا در جهت طرح های سالم سازی دریا وارد شود، تصریح کرد: برنامه های ستاد باید به صورت کارشناسی با حضور اساتید بحث و بررسی شود.

طبرسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن عید غدیرخم یادآور شد: مازندران به استان علوی تباران معروف بوده بنابراین برنامه های این ایام به صورت ویژه و شاد باید در ادارات نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما و رسانه ها باید در این هفته برنامه های ویژه ای برای شادابی مردم داشته باشند اظهار داشت: اخلاق غدیری و علوی باید در بین مدیران جامعه نهادینه شود.

وی تاکید کرد:مسئولان فرهنگی جامعه با تمسک به دستورات و احادیث علمای دین باید برای رفع معضلات و آسیبهای اجتماعی تلاش کنند و جوانان نیازمند مشاوره فرهنگی و اثرگذار هستند.

وی با بیان اینکه فعالیتهای فرهنگی برای جوانان باید در مساجد بیشتر شود، گفت: هم اکنون از سه هزار و 320 مسجد مازندران، تنها 950 مسجد دارای امام جماعت هستند.

طبرسی افزود: باید با تجهیز مساجد استان به امام جماعت، زمینه حضور جوانان در مساجد و انجام برنامه های فرهنگی ورزشی در مناطق بیشتر تا جلوی آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی گفت: با فعال شدن فعالیتهای فرهنگی مساجد آمار طلاق در خانواده ها نیز کاهش خواهد یافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.